Dagen före julafton

och jag till idiot ska till väla! Typ självmord, kommer vara full packat där inne. Men måste man så måste man haha.
Igår så blev det inte elise utan jag stannade hemma tog det lugnt, var så trött! Sov jävligt skönt i 12 timmar!
Idag är det mycket som ska göras, laga julemat med familjen, fixa grannen- sen så måste jag ju såklart städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, sen sätta upp lite grejer på väggen och sånt.

Fan nu ska jag komma i den jävla julstämningen, alla verkar ha julstämning i sig utom jag! Så jag ska knarka "All I want for christmas is you" samt jävla julmust och pepparkakor osv. hahaha.
Ja just det, jag ska fasta idag. Jag äter ju så mycket på julafton, och det är ju också så att min familj ska överdriva med maten, vi är typ 8 pers, dom lagar för en hel arme.. det värsta är ju att det tar slut också HAHAH.

så typ ja, fasta idag, göra plats i magen, tills 2morrow :D HAHAH fetto. men så är det
en gång fettokisse, alltid fettokisse ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0