christmas

sammanfattning av julen:
hemma och kolla kalle anka med familjen. Åkte sen till farmor och farfar (GUN&ALLAN MATILDA) träffade svenne släkten sen åt en massa. Sov lite, kollade julfilm, åt igen, kollade tomten är far till alla barn, BÄST (ÅKE) haha. Sen så åt vi lite till. Ja vi åt typ hela tiden. så jag är rätt bestämd nu, tror jag ska fasta i ett år efter jul HAH sjukt.

nu är jag så jävla trött, julen är trots allt inte bara en lugn och trevlig kväll, utan det tar på krafterna ska ni veta.
imorgon blir det lite julebilder, men inte nu, föör trött.
så godnatt.


en lite juleoutfit
klänning från vila
strumpisar från ICA HAHA
rött band i håret
sen öronhängen från gina (som ja blandannat fick av systern min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0